Zwemmen met dolfijnen, Klein Curaçao , Koningsdag - Reisverslag uit Santa Rosa, Filipijnen van Chantal Croese - WaarBenJij.nu Zwemmen met dolfijnen, Klein Curaçao , Koningsdag - Reisverslag uit Santa Rosa, Filipijnen van Chantal Croese - WaarBenJij.nu

Zwemmen met dolfijnen, Klein Curaçao , Koningsdag

Blijf op de hoogte en volg Chantal

16 Juni 2014 | Filipijnen, Santa Rosa

Schaam schaam! Het is alweer twee maanden geleden dat ik mijn laatste blog schreef. Binnenkort verlaat ik dit eiland na vijf maanden, dus werd het toch wel tijd voor een blog.

De vorige keer stond ik op het punt om met dolfijnen te gaan zwemmen. Wat was dit een ongelofelijke ervaring. Mijn droom is eindelijk uitgekomen. Ik zou het zo nog een keer doen. Daarnaast zijn we ook naar Klein Curaçao geweest. Een klein, maar mooi onbewoond eiland. We hebben heerlijk in de zon gelegen, gesnorkeld en genoten van de stilte.

Op 30 april was het Koningsdag. Anders dan in Nederland hier nog steeds op 30 april. We hebben de koelbox gevuld met drank en zijn naar Willemstad gegaan om te kijken hoe hier Koningsdag wordt gevierd. Er waren overal leuke feestjes, vooral veel Nederlanders op straat en geen vrijmarkt zoals in Nederland. We hebben ons in ieder geval vermaakt en ' s avonds hebben we bij thuiskomst nog even het feestje doorgezet op het appartement.

Na twee maanden geen blog schrijven is het even denken wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik heb mijn stage afgerond met een 7. Ik ben heel tevreden en heb een leuke tijd gehad. Het is voor mij nu vakantie, met lekkere dagen naar het strand en het afgaan van feestjes. Ik kon wel weer een kleurtje gebruiken, want voor mijn gevoel was ik weer wit. Natuurlijk was ik dit niet, maar op een gegeven moment zie je het hier niet meer. Inmiddels heb ik weer een mooi bruin kleurtje om mee thuis te komen.

Afgelopen zaterdag zijn de eerste mensen uit onze groep vertrokken naar Nederland. We hebben ons avontuur dan ook afgesloten met een mooi feestje afgelopen donderdag in Bermuda. Ik heb het echt getroffen met zo'n leuke groep. Ik ga ze dan ook erg missen, maar we houden contact en zien elkaar weer in Nederland. Iedereen bedankt voor deze mooie tijd!

Binnenkort is het tijd om weer naar huis te gaan. Een raar gevoel, na 5 maanden op dit eiland te hebben geleefd. Maar ik vind het ook fijn om iedereen weer te zien, want ik heb jullie ontzettend gemist! Ik heb genoten van deze ervaring en had het absoluut niet willen missen.

Ik spreek iedereen weer als ik thuis ben.

Ayo dushi Korsou, het was hopi leuk!



  • 17 Juni 2014 - 08:23

    Mama:

    Hoi Chantal

    Jammer voor jou dat het er binnenkort weer op zit, maar dit kunnen ze nooit meer v je afpakken he ?

    Je hebt de tijd v je leven beleeft, en dat is super. Zal wel weer wennen zijn in nederland en thuis.

    Maar wij zijn weer blij dat je terugkomt. We zien je binnenkort.

    Nog veel plezier de komende weken.

    Kus v ons allen.

  • 17 Juni 2014 - 09:28

    Ella:

    Hoi Chantal , leuk om weer even wat te lezen van je. Zo te zien heb je een geweldige tijd daar gehad. Veel leuke dingen gedaan,genoten van het weer,en veel plezier met elkaar. En met een goed cijfer je stage afgerond. Een mooie tijd om op terug te kijken, geniet nog even van de laatste periode. Groeten Ella x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 17 Dec. 2013
Verslag gelezen: 840
Totaal aantal bezoekers 3612

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 27 Juni 2014

Stage op Curaçao

Landen bezocht: