2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Tuindorp, Nederland van Chantal Croese - WaarBenJij.nu 2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Tuindorp, Nederland van Chantal Croese - WaarBenJij.nu

2 dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Chantal

29 Januari 2014 | Nederland, Tuindorp

Hallo allemaal,

Over twee dagen vertrek ik voor 5 maanden naar het warme Curaçao. Om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn bezigheden en ervaringen ga ik proberen elke 2 weken een verslag te schrijven.

Al vanaf de dag dat ik de keus heb gemaakt om dit te gaan doen, ben ik bezig met mijn voorbereidingen. Er moesten veel papieren geregeld worden, maar uiteindelijk heb ik ze allemaal. Van veel mensen heb ik al afscheid genomen, maar er volgen er nog genoeg.

Ik zit nu twee dagen voor vertrek. Mijn koffer is zo goed als ingepakt. Alleen nog wat kleine dingetjes moeten er nog in. Ik moet jullie wel zeggen: ' wat een ramp is het om een koffer voor 5 maanden in te pakken'. Maar het is gelukt! De laatste dag in Nederland zal ik overdag doorbrengen met mijn beste vriendin Mandy. 'S avonds zal ik nog doorbrengen met mijn ouders,broertje en Nick. Wat zal ik hen allemaal missen, maar daar komen we wel doorheen! In gedachten ben ik altijd bij jullie en jullie weten dat ik van jullie hou!

Op vrijdag zal ik om 09.00 de lucht in gaan. Natuurlijk kan iedereen contact met mij houden. Ik heb gewoon mijn telefoon bij mij, ik heb Skype (chan91tal) en voor de mensen met FaceTime dat kan ook. Er is wel een tijdsverschil van 5 uur. Als het bij jullie 8 uur 's ochtends is, dan is het bij mij pas 3 uur 's nachts. Dus wil je skypen of facetimen, stuur me dan even een mailtje (chantal_croese@msn.com) zodat we af kunnen spreken.

Ik heb er ontzettend veel zin in, maar vind het ook heel erg spannend. Ik ga jullie allemaal heel erg missen, maar we houden contact en ik kom gewoon terug!

Jullie horen weer van mij als ik in Curaçao ben.
Heel veel liefs!
Xxxx

  • 29 Januari 2014 - 17:00

    Rachel:

    Een hele goede reis, ga heel veel genieten en stuur een zonnetje mijn kant op! Have fun girlie! Xx

    Ps. Ik zal Nick niet teveel plagen.

  • 29 Januari 2014 - 17:06

    Miranda Flipse:

    Heel veel plezier en succes, ga je weblog zeker in de gaten houden

  • 29 Januari 2014 - 17:17

    Benjamin:

    Heel veel plezier

  • 29 Januari 2014 - 19:36

    Marijke:

    Hoi Chantal,

    Ik heb je niet meer gezien maar ik wens je een goede reis. Heel veel plezier en geniet ervan.

    Xxxx Marijke

  • 29 Januari 2014 - 19:42

    Mandy:

    Lieffie <3 Ik zie je morgen nog & uiteraard vrijdag ochtend (of is het dan nog nacht? ;) )
    Ik hoef niet te zeggen wat ik vindt van dat wat je gaat doen!

    Ik zeg alleen : Vriendschap kent geen afstand!

    KUSS!

  • 29 Januari 2014 - 19:46

    Michiel:

    Hoi veel plezier en ga je volgen

    x michiel

  • 29 Januari 2014 - 22:52

    Mama:



    lieve Chantal, wij gaan je heel erg missen, maar we zien elkaar weer gauw

    Wij wensen jou heeeeeeeel veeeeeel succes en plezier

    wij houden van jou

    papa mama maurice en een poot van Fenna

    xxxxxxxxxx

  • 30 Januari 2014 - 00:31

    Patricia:

    Hi lieve Meid,

    Ik wens je heel veel succes., plezier toe voor de 5 maanden dat je vertrekt.
    Heb me zojuist ingeschreven op je blog..dus ben benieuwd en zal het zeker nauwlettend volgen.
    Ook heb ik je op Skype toegevoegd dus als ik je online zie floepen zal ik je zeker aanspreken en vragen hoe je je daar vermaakt en hoe het daar is.

    Nou meissie....nog 2 hectische dagen en dan begint het grote avontuur.


    Groetjes xxxx

  • 30 Januari 2014 - 00:31

    Patricia:

    Hi lieve Meid,

    Ik wens je heel veel succes., plezier toe voor de 5 maanden dat je vertrekt.
    Heb me zojuist ingeschreven op je blog..dus ben benieuwd en zal het zeker nauwlettend volgen.
    Ook heb ik je op Skype toegevoegd dus als ik je online zie floepen zal ik je zeker aanspreken en vragen hoe je je daar vermaakt en hoe het daar is.

    Nou meissie....nog 2 hectische dagen en dan begint het grote avontuur.


    Groetjes xxxx

  • 02 Februari 2014 - 00:21

    Hans Wuijts:

    Ja lekker dan!
    Vlak voor de opening smeer je hem!
    Nou, wij knappen het vuile werk wel voor je op en houden een plekje voor je vrij.
    Wel je Jumbo E-Learning doen, anders.....

  • 17 Februari 2014 - 21:44

    Yvonne Janssen:

    Veel plezier hè Chantal ! Ik ga je volgen , zo leer ik gelijk wat van het eiland .

    Groetjes Yvon J. XX
    ,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 17 Dec. 2013
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 3605

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 27 Juni 2014

Stage op Curaçao

Landen bezocht: